Co je Workweek

Tomáš Bleša23.1.2014Bez komentáře

Podtitul Workweeku je „nabudíme váš pracovní týden“ a přesně o tom by měl server být. Významnou část svého týdne trávíte v práci a snažíte se být úspěšným podnikatelem, perfektním manažerem nebo třeba efektivním zaměstnancem.

Workweek teprve začíná (4/2014), ale postupem času by měl obsahovat články, které vám budou pomáhat řešit problémy s řízením lidí, marketingem, prodejem produktů nebo s řízením vlastního času. Týden má celkem 168 hodin a Workweek je o 40ti hodinách, které obvykle trávíme prací. Budeme se snažit, aby těch vašich 40 hodin bylo maximálně efektivních a aby z nich nemuselo být 50, 60 nebo 70 hodin.

Nečekejte, že se tu objeví nějaký text každý den. Budeme publikovat texty, které budou spíš delší, půjdou do hloubky a jejich tvorba bude pracnější. Nemáme zájem psát o věcech, které si můžete sami za půl hodiny vygooglovat. Nebudeme remixovat cizí anglické texty do českého kompilátu.

Pokud chcete přispět k tomu, aby vám Workweek maximálně sloužil, můžete pro to udělat několik věcí:

  1. Aktivně se zapojte do diskuse pod články. Budeme všechny příspěvky číst a budeme se snažit reagovat tam, kde to bude mít smysl.
  2. Napište nám, co vás. Pokud bude téma zajímavé, rádi ho zpracujeme. Máte např. nějaký pracovní/business problém, který se vám nedaří vyřešit?
  3. Pokud cítíte, že máte co říct, zkuste nám nabídnout článek. Za kvalitní text nemáme problém zaplatit.

Pokud máte zájem být pravidelně informováni o novinkách na serveru, můžete využít svoji RSS čtečku, kterou nasměrujete na adresu našeho RSS kanálu. V budoucnosti přidáme možnost registrovat svoji adresu pro upozorňování e-mailem.